می خوام خراب تو بشم خردو خرابم نکنی...


می خوام خراب تو بشم خردو خرابم نکنی

قصه خواب تو بشم با غصه خوابم نکنی

می خوام که مال من بشی منو جوابم نکنی

شهر خیال من بشی قصد عزابم نکنی

لبریزی از نا باوری آیینه باورت می شم

اگه بخواهی پر بکشی خودم بالو پرت میشم

رویای آفتابیمو ازمن مگیر ای نازنین تولد دوبارمو از قوت عشقت ببین

تو دل تنگت هرچیه بریز رو زخم دل من

از تو به خود رسیدنت میخوام بشه حاصل من


نظرات 4 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

بابا خففففففففففففففففن
شیطون
ولی در کل قشنگه

سمیه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.somayeh,blogfa.com

سلام وب جالبی داری موفق باشیییییییییی

ستایش یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ http://banoye-entezar.blogsky.com

سلام
ممنونم به کلبه منه حقیر سر زدی

وبلاگت حرف نداره

موفق باشی اقبال جان بازم به من سر بزن عزیز

راستی میتونی اهنگت رو رو وبلاگ منم بزاری

ممنونم ستایش

kiana دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ

salam
alie kheili ghashange moafagh bashyyyyyy
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد