اینقدر دوست دارم بشنوی.... (دانلود)

اینقدر دوست دارم بشنوی خندت میگیره

تو نگاه میکنیو دلم تو چشمات میمیره

اینقدر دوست دارم  دیونه بازی میکنم

کلکم شاکی نشو من تورو راضی میکنم

قیمت چشمای تو قلب من اندازه نیست

واسه دوست داشتن تو نیازی به اجازه نیست

(دانلود)

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ب.ظ http://leshmania.mihanblog.com

سلام دوست خوبم

شعرای قشنگی نوشتی . به خلوت ما سری نمیزنی.....

نکنه اونبار که گفتم اگه مایلی ادرس این موزیک قشنگ وبلاگت رو بده . از دستم دلگیری ؟!
به هر حال اگه از بابات اونه قصد بدی نداشتم ....

پیشاپیش عید هم بهت تبریک میگم . امیدوارم موفق و پیروز و سلامت باشی .

ارزومند ارزوهات : یه دوست

ندا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.ghalamro1.blogfa.com

سلام علکم.
احوال شما.
وبلاگ قشنگی داری. من که خوشم اومد.
امیدوارم درونتم مثل وبت قشنگ و جذاب باشه
به ما هم سر بزن.

شراب جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام دوست دارم این اهنگ را دانلود کنم نمیشه ممکن است کمکم کنی

شراب سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام چرا جواب ایمیل مرا ندادی . من دوست دارم اهنگ اینقدر دوستت دارم را ضبط کنم فقط یه بار دیگه برام بزار فقط همین یه بار. باشه . خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد