خط زدم خط سیاه رو نام تو

  

ای که تو گفتی به اسم من کسیرو نداری                      دیگه آدم شدیو به من نیازی نداری

فکر نکن دنیا همینطور میمونه به کام تو                من که رفتم خط زدم خط سیاه رو نام تو

من که رفتم خط زدم خط سیاه رو نام تو

چی خیال کردی منو ول کردی تو دستای باد           چطوری دلت اومد عشقمونو بردی از یاد

مگه تو بویی نبردی از مرامو معرفت                 رفتیو منو فروختی به غریبه عاقبت

رفتیو منو فروختی به غریبه عاقبت

می خوام این فکر تورو از تو سر بیرون کنم         خونه ایی که ساخته بودیم توی دل ویرون کنم

میدونم یه روز میشه میایی سرحرفای من            اما اون روز دیگه دیره تودیگه مردی واسه من

اما اون روز دیگه دیره تودیگه مردی واسه من

نظرات 5 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید
بسیار زیبا بود....خیلی خوشم امد
موفق و شاد باشی

محسن چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://soalebiijavab.blogfa.com

به به
عالی بود
موفق باشین
خوشحال میشم به منم سر بزنید ...

بای ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام.آهنگ فوق العاده ایه.اما خط آخرش یه اشتباه داره و اونم اینه که:
اما اون روز دیگه دیره تودیگه مردی واسه من
موفق باشید

سلام دوست عزیز .ممنون از دقت شما.
اما اون روز دیگه دیره تودیگه مردی(منظور مردن هست)واسه من!

Vahid جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

Salam chetori tapar khabari azat nist mibinam dari be webet miresi khoshhal shodam didam felan bye

یعقوب سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://shokoohgozashte.persianblog.ir

سلام داش اقبال منو که به یاد داری هنوز با این وبلاگای پوچ سوسولی کار میکنی اگه وبلاگ مردانه می خوای سری به وبلاگ داشت بزن http://shokoohgozashte.persianblog.ir/

یعقوب تو که شاهدو گواه بودی چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد