بنویسید بعد مرگم!

                                                            بودنم را هیچکس باور نداشت

                                                                                 هیچ کس کاری به کار من نداشت

                                                                                                              بنویسید بعد مرگم روی سنگ

                                                                                     با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ

                                                    او که خوابیده ست در این گور سرد

                              بودنش را هیچکس باور نکرد 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام دوست من ... وبلاگ زیبایی دارید ... راستش من از قالب وبلاگ شما خیلی خوشم اومده میشه به من تازه وارد هم این قالب رو معرفی کنید آخه من با تنظیمات قالبم مشکل دارم و فقط میخوام ضمینه وبلاگم مشکی باشه مثل مال شما ... اگه کمکم کنید ممنون میشم عزیز ... قربانت.

منم اکران چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام امیدوارم همیشه توی زندگیت خوشحال باشی تنها آرزوی من


چشم غمگین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.blogfa.com

سلام اقبال عزیز.!
مرسی بابته نظر . ( شعر )
زیبا بود.
بالاخره بعده قرنی ازت خبری به ما رسید .
خوشحالم کردی اقبال جون.
عکسای وبلاگت خیلی جالبه خوشم اومد.
موفق باشی.
بازم به ما سر بزن.

حدیث.!

حسنی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ق.ظ http://leshmania.mihanblog.com/

او که خوابیده ست در این گور سرد

بودنش را هیچکس باور نکرد

حتی خودش ؟
چند وقت پیش جسد دختری ور رودخونه اوردهبود داشم نگاش میکردم.یموقع اون میخندید یموقع جولیاینه موهاشروشونهمیکرد .یه مادری داشت بهش میگفت دخترم.با اون زیبایی حتما .کسایی رو داشت که براش دست و پابشکونن...ولی الان اروم عاری از هر خجالت لخت عریون کناراب دارز کشیده ...با چشمانی نیمه باز داشتمردمی که با ترس نگاش میکردن برانداز میکرد..چرا اون تنهای بود ؟
http://www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=1172

یه دلتنگ شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

کاش به نظرات خواننده هاتون اهمیت می دادید و ...دلی رو شاد می کردید...
من آهنگ وبلاگتونو خواهش کرده بودم واسه دانلود بذارید توی وبلاگتون...ممنون میشم

سمیرا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ http://whitedream.blogsky.com

سالم اقبال عزیز
می دونی وفتی وارد وبلاگت میشم.......
دچار یه حس عجیب میشم.....
یه حس غریب.......
فقط میتونم بگم فوق العاده است
راستی من شما رو در لینکم قرار دادم
موفق باشی

سارا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ http://saras20.persianblog.com

سعادت از آن تو باد
باشد که شادی های تو به روشنی صبح بدرخشند
و غمهای تو فقط سایه هایی باشند که در پرتو نور عشق رنگ ببازند.
باشد که آنقدر شاد باشی تا شاداب بمانی،
هدفمند چندان که نیرومند پیش روی،
غصه دار تا آنجا که انسان بودن را فراموش نکنی،
امیدوار چندان که شادمان بمانی،
روبرو شوی با شکست تا فروتنی بیاموزی،
کامیابی چندان که مشتاق بمانی،
دوستان در کنار تا آسوده زندگی کنی،
ایمان به خود و شجاع تا غم بزدایی
ثروتمند تا آنجا که بی نیاز باشی
و سر آخر این که:
پر اراده و مصمم تا هر روزت را با شکوه تر از دیروز آغاز کنی

نسرین دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ http://akharinharf.blogfa.com

سلام خوبی؟!

اینجا هر روز خارج تر می شه!اHiiH

منتظر پست بعدیت هستم

ریما جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
تنها می تونم بگم فوق العاده س
از عنوان وبلاگ گرفته تا انتخاب عکس و شعر و آهنگ و ...
.اقعا شیفته وبلاگ شما شدم
اگر ممکنه آهنگ وبلاگتون رو برام ایمیل کنید
مرسی از شما
----------------------------------------------------------- (( ریما ))

یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ

یه دلتنگ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ب.ظ

کاش به نظرات خواننده هاتون اهمیت می دادید و ...دلی رو شاد می کردید...
من آهنگ وبلاگتونو خواهش کرده بودم واسه دانلود بذارید توی وبلاگتون...ممنون میشم
برای صدمین بار هر کی میتونه و این آهنگو داره لینکشو توی نظرات بده لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا

سلام دلتنگم
امیدوارم حالت خوب باشه
منم از تو بیشتر خواهش کردم که ایمیل بزار تا برات ایملش کنم
من به هیچی اهمیت ندم به نظرات دوستای گلم اهمیت میدم
قربانت اقبال

م جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ http://mguitar.persianblog.com

سلام موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد