رفتی ولی اینو بدون........

رفتی ولی اینو بدون هرجا باشی دوست دارم

هنوز برای دیدنت به رویاهام پا میزارم

دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی

کاش میدونستم که تو هیچ وقت دوستم نداشتی

دل منو شکستی اما یادت بمونه

هیچ کسی مثل من قدر تو نیست بدونه........

                                                                                       

   دانلود آهنگ این شعر                                         

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ق.ظ http://nesfe.blogsky.com/

سلام . شعر قشنگی بود.. مخصوصا شعر پست قیلیت که محشر بود.. من آپ کردم دوست داشتی بیا...

ی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام خیلی قشنگه

اسی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام

[ بدون نام ] شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

من خیلی می خام بات حرف بزنم ولی نمیشه همانکه باهم حرفنمیزن بهترست وبخاطر همین اسم را تو نظرات ننوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد