من هیچی نمی خوام!

نمی خوام به جز من دوستدار یکی دیگه بشی

نمی خوام لحظه ای حتی به فکر یکی دیگه باشی

نمی خوام صفای خنده ات را یکی دیگه ببینه

نمی خوام کسی نامش به لبهای تو بشینه

نمی خوام که نقش چهره ای در خاطرت بمونه

نمی خوام نگاهی ،به نگاه پاکت بیفته

نمی خوام به غیرازمن یکی دیگه دستتو بگیره

نمی خوام که بین ما جدایی خونه کنه

نمی خوام..................................

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ

آفرین

شکوفه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

هواى زیارت تو را می برد از این جا به سوى دیار خدا

دیارى معطر ز گلهاى نور بهشتى پر از عطر آیینه ها

بـیا بال پرواز را وا کنیم به سوى مدینه، بهشت رضا
---------------------------------------------------------------------
سلام ...

میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک اهل بیت عصمت و

طهارت رو به شما و همه عاشقان اهل بیت (ع) تبریک

می گویم ..

در پناه حق

سمیرا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.girl-lover.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری خیلی قشنگ بازم به ما سر بزنید باشه بای

علی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://nanoatash.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ شما همیشه جز بهترین ها برای من بوده و من در وبلاگ قبلیم در پیوندها قرار دادم در وب جدیدم هم همینطور( یه سری بزن) میخواستم اگهخ ممکنه از اهنگ زیبای وبت استفاده کنم البته حتما ذکر میکنم از وب شما گرفتم اگه موافق هستید لطفا ادرس اهنگ رو بهم بدید یه سری هم به ما بزنید علی یارت وبلاگ قبلی من هم نگاه شرق هست که در لینکستانش بنام یه سری بزن شما رو اضافه کردمعنوان کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد