یادم هست یادت نیست

روز پائـــــــیزی میلاد تو در یادم هســـت              روزخـاکستری سـرد سـفر یـادت نیســت

نــاله نـاخوش از شـاخه جـدا مـاندن                       در شـب آخـر پـرواز خـطر یـادت نیســت

تــلخی فـاصـله هـا نیز به یـادت مـاندسـت    نیــزه بر بـاد نشستسـت و سـپر یـادت نیســت

        یـادم هســــــــــت  یـادت نیســــــــــت

خــــــواب روزانه اگر در خـور تقــدیر نبود         پــس چرا گشته شبانه در به در یادت نیســت

مــــــن به خـط و خـبری از تو قـناعـت کـردم        قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیســت

       یـادم هســــــــــت  یـادت نیســــــــــت

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

آبجی سم.... چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام داداش اقبال نازنینم....
حالت چطوره ... حاله منم اگه بخوایی....ای هنوز زنده ام...
دلم برات تنگه....خیلی
مراقب خودت باش....
همیشه دوست دارم....همیشه

مریم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام اقبال جون دلم واست یه ذره شده وبلاگ هم خیلی قشنگه

سارا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ http://saras20.persianblog.com

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست
بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست
گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست
پرواز عجب عادت خوبیست , ولی حیف
تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت
جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست
رفتی تو , خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من , مساله ای نیست

اکرام یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ

کامران زرتشت دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ http://kamransanandaj.blogfa.com

سلام
بهت تبریک میگم چون هر روز وبلاگت خوبتر میشه
خیلی عالی بود
به منم سر بزن

مریم جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://bito-harhez.blogsky.com

عطش خشک تو بر ریگ بیابان ماسید
کوزه یا دادمت ای تشنه مگر یادت نیست ؟


خیلی متن زیبایی رو انتخاب کردی

موفق باشی
دلت شاد

مازیار جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://toomaar.blogspot.com

با صدای شهیار قنبری ...
و با این ترانه ی زیبا ...
چه بغض ها که شکاندیم و
چه گونه ها که تر کردیم ...
هق هق شبانه و دلتنگی یار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد