آخـــه تـنـهـــام

نمی تونم نمی تونم خنده کنم دلمو ازغصه وغم کنده کنم

آخـــه تـنـهـــام آخــه تـنـهـــام

رفتی و حالا مونده یادگاریات       بردی عشقو مونده بی قراریات

آخـــه تـنـهـــام آخــه تـنـهـــام

روزگار من دیگه به پای اون تباه شده        رنگ عشق ما دیگه تیره شده سیاه شده

دیگه تا آخرعمر تنهای تنها می مونم اون که یار من بوده رفته وبی وفا شده

یه روز می یاد دلت واسم داد بزنه          لبت فقط اسممو فریاد بزنه

ولـــــی دیـــــره ولــــی دیـــــره

بازم می یاد روزی که بارون بباره     بخواد که عشق منو یادت بیاره

ولـــــی دیـــــره ولــــی دیـــــره

نمی تونم نمی تونم خنده کنم دلمو از غصه وغم کنده کنم

آخـــه تـنـهـــام آخــه تـنـهـــام

نظرات 9 + ارسال نظر
اکرام چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

باسلام
امیدوارم همیشه ازاین فرستا استفاده کنی

عمار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام اقبال بابا کجای نامرد چرا ان نمیشی

دنی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام دوست من وب لاگ جالبی داشتی خصوصا آهنگ متنش میخواستم خواهش کنم اگه آدرس اهنگو بهم بدین ممنون میشم .همین جا هم برام ادرسشو بنویسین میام سر میزنم

چشم غمگین سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.blogfa.com

سلام اقبال بد! :دی
من بی معرفتم؟ یا من؟ :دی

مهدی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام به وبلاگت سر زدم خیلی زیبا بود .حتی ارزش اینو داره که به یه سایت تبدیل بشه . اگه علاقه داشته باشی میتونم کمکت کنم . اهنگ متنتم خیلی قشنگه ادرس دانلودشو میخواستم . لطفا ؟

هستی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

اینک منم زنی تنها در آستانه ی فصلی سرد
موفق باشی

نویسنده دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

اقبال چرا اینقدر غمگین می نویسی چرا همش غم توی وبلاگته بهت نمی اد غمگین باشی
بای

jenteell یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://2chakavak.bolgsky.com

salam agha eghbal //chera enghad ghamgin

مریم یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام اقبال جان . وبلاگت اینقدر قشنگو با احساس که همه رو به یاده خودشون میندازه . اخه این روزا همه دلشون یه جایی اسیره و هیچ کس دیگه یاده خودش نیست . خیلی خوش سلیقه ای هم از بابت وبلاگ هم موزیک متن قشنگت . من هر روز میام اینجا و موزیک زیباتو گوش میکنم . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد