برای عاشقی عشقمو دادم

نظرات 8 + ارسال نظر
الی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام داداشی خان باز جوووان نمشتگه


بلوچی نوشتم زور نزن

اکرام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ب.ظ

اکرام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

اکرام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ب.ظ

بلوچی ضعیفه عزیزم

نفسی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.sad-eye-never-lie.blogfa.com

سلام خدمت شما دوست بی معرفت. :دی
بعد اینکه در مورده اون تک زنگ باید بگم اخه شما شمارتون کد داره :دی نمی شه که این همه شماره گرفت بعد قطع کرد.
پولش زیاد ویاد اقبال گلــــی :*

بابای.
حدیث!

سمیه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ http://somsyeh-2005.blogfa.com

سلام بر همه ی انتهای روشن فردا سلام بر همه ی کسانی که مهربانند و مهر بانان را می ستایند
سلام بر همه ی کسانی که فرا تر از کهکشانند ای کاش که عشق بی پناهم نکند اینگونه اسیر اشک و اهم نکند
تا غصه نگیرد دلش از حال دلم تا آخر عمر هم نگاهم نکند
مرا دریاب در این کوچه های بی صدامرا در یاب در این شبهای سیاه نگاهم پر شده از اشک بلورین مرا یک بار فقط یک بار با تمام وجود ت ببین.دوستت دارم اگر باز بدانم که دوستم نداری.با تمامی وجود به یاد تم اگر بدانم به یادم نیستی.فقط آرزو میکنم عاشق کسی باشی که هرگز دوستت نداشته باشد.
بدان ای نازنینم که هچ وقت از رویای من بیرون نمی رویبدان که روزی میرسد که دوباره همدیگر را در مقابل هم می بینیم.
سلام عزیز دلم .....

وب لاگت خیلی باحاله .....

مثل خودت نانازه .....

جیگر طلا اگه وقت کردی یه سر به من بزن خوشحال می شم....

به امید دیدار....

در کلبه عاشقان ....

منتظرتم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شاد باشی........................

سمیه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ http://somayeh-2005.blogfa.com

سلام عزیزم من که خیلی وقته شمارو لینک کردم......موفق باشی...........

دختر طوفان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ http://dokhtaranetofan.persianblog.com

سلام عزیزم
خوبی؟
وبت خیلی قشنگه .
می خواستم بگم با تبادل لینک موافقی؟
راستی این آهنگ وبلاگت خیلی خیلی قشنگه.
می تونی آدرسشو بهم بدی تا بزارم روی وبلاگم.
ازت ممنون می شم.
منتظرتم
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد