دلی سرشار از غم دارم امشب..

دلی سرشار از غم دارم امشب

دلم تنهاست ماتم دارم امشب

غم آمد غصه آمد ماتم آمد    تو را در این میان کم دارم امشب

نظرات 2 + ارسال نظر
امین با کسره پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ق.ظ

aghe manam boodam bazam hich farghi nemikard kasi ke ghosero be delesh rah bede hamishe ghose dare che ba oonkasi ke doost dare bashe che nabashe !!

بهرام چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ http://manomah.blogfa.com

سلام

امیدوارم که حالت خوب باشه اقبال جون

من با اجازه یا در واقع بدون اجازه یه مطلب از وبلاگت برداشتم

خیلی شرمنده

با این مطلب که از وبلاگت برداشتم میشه ۲ تا مطلب که از دیگرون تو وب لاگم استفاده کردم

با اگه خواستی بگو که پاک کنم

در ضمن یه خواهش هم داشتم

میخواستم اگه بشه کد آهنگ وبت رو واسم mail کنی

آخه منم دل شکسته ام

این آهنگت خیلی عالیه

ممنون میشم اگه خواهشم رو رد نکنی

منتظرم

فعلا خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد