دلم عجیب گرفته.....



دلم گرفته

                                           دلم عجیب گرفته.....

  اشکی که بی‌صداست
         پشتی که بی‌پناست
                دستی که بسته است
                       پایی که خسته است
                            دل را که عاشق است
                                   حرفی که صادق است           روحشون شاد
                             شعری که بی‌بهاست
                       شرمی که آشناست
                دارایی من است
        ارزانی شماست

نظرات 4 + ارسال نظر
br طراح قالب شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://br.blogsky.com

طراحی قالب برای وبلاگ در وبلاگ من لطفا سری به انجا بزنید
با تشکر

فریاد زیر آب شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ http://faryadzireab.blogsky.com

سلام . اون شعر ژایینی که قشنگ بود . ایشالا موفق باشی . اگه دوس داشتی به من هم سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام

رضا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ

گریم گرفت - خودمو خیلی نگه داشتم - مرسی از ارسالی و شعر قشنگت و اون آهنگی که همراه این همه غم - گلومو فشار میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد