قدقن




آبی دریا
قدقن

          شوق تماشا قدقن

                    عشق دو ماهی قدقن

                                      با همو تنها قدقن

                                  برای عشق تازه اجازه بی اجازه

                                   پچ پچو نجوا قدقن

                                                    رقص سایه ها قدقن  

                     کشف بوسه ی بی هوا به وقت رویا قدقن  

برای خواب تازه اجازه بی اجازه

در این قربت خانگی                                       بگو هرچی باید بگی

غزل بگو به سادگی

بگو زنده باد زندگی

برای شعر تازه اجازه بی اجازه

                                                  از تو نوشتن قدقن

                                      گلایه کردن قدقن

                                                 عطر خوش زن قدقن

                                                                تو قدقن من قدقن

   برای روز تازه اجازه بی اجازه


نظرات 2 + ارسال نظر
یاس مهربون دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ق.ظ http://ya-to-ya-hichkas.blogsky.com/

سلام اقبال جان.خوبی.عزیز من برای تبادل لوگو موافقم.لوگو وبلاگ من که کدش همون جا هست.شما لطف کنین کد لوگو رو برام بفرستین.

بانوی ماه جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام اقبال جان مننون که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ واقعا قشنگی داری خوشالم که با شما اشنا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد