سهم من



 
سهم من بوسه گل نیست
 

سهم من دخمه خاره
        
      سهم من کجا نسیمه

                سهم من موج و غباره 

                                   کسی در منه که غمگینه همیشه

                                           دلی که تنها باشه جز این نمیشه

                                        کسی نیست سر روی شونم بذاره

                               شاخه ای گل توی خونم بیاره

                              کسی نیست که بشکنه تنهاییمو 

             پا میون آشیونم بذاره

                خیلی تنهام خیلی تنهام چه کنم

                        ای خدا با کوه غمهام چه کنم

                          تکیه کردم تکیه بر عشق

                              با همین دل دل ساده

                                        ندونستم تکیه بر عشق

                                                    تکیه بر بازوی باده

                                                                  
زندگی یه انتظاره

 


نظرات 5 + ارسال نظر
سحر شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام داداش مهربونم. وبلاگ جالبی شده. البته اگر بسطش بدهی.یک جایی هم اختصاص بده برای موضوع و اخبار مهم روز. و اگر جایی هم واسه آموزش نکات ریز کامپیوتری باشه که دیگه جذابتر میشه.در ضمن تعداد بازدید کنندگان را به تفکیک خانم و آقا بده (تا متوجه شوی کدوم موضوع را کم دارد تا برای هر کدومشون که کمتر بازدید کردند اضافه کنی). عکس و متنش خیای جالب بود و برای جوانان جذابه (مخصوصا برای عاشقا).به هر حال ممنون که نظرم را خواستی. موفق و موید باشی. خواهرت(سحر)

علی برزگرنژاد شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.samanta.blogsky.com

سلام
خوبی
آقا خیلی با حال بود
حال کردم
see you later badan
bache_khiyabooni
byby

سحر جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ب.ظ

هستی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
عید تو هم مبارک
موزیک وبلاگت عالیه
موفق باشی
یا حق

حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رای چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد